fredag 28. mars 2008

46 sider, snart 50?



Are we going somewhere? Håper det. Punkt 16, enkel linjeavstand, 4,4 høyre/venstre-mark, 4,8 oppe/nede-marg, som anbefalt av Rune Christiansen, som også har deler av manuset til gjennomlesing for se om det er liv laga. Ved å sette det opp slik blir det omtrent som romansider, så det du ser på er muligens 46 sider i et romanprosjekt. Hvis jeg står løpet ut. Jeg har jo en tendens til å flytte på meg, gi opp, eller begynne på noe nytt når ting først begynner å gå bra. Time will show.

2 kommentarer:

Vidar Tran sa...

Wow! som jeg ville sagt. Hvordan ligger du an nå? Og hva handler boken om? Ikke si at den er selvbiografisk da, hehe.

Lasse sa...

Jo, den heter "Mitt liv som Lasse" og er en utleverende fylleblekke om fulle polakker og havarerte forhold. Tror du kommer til å like den ;)

(mer seriøst: sier ingenting tilfelle alt går til helvete: det kan jo faktisk gå til helvete fordi jeg sier noe også...)