tirsdag 27. november 2007

Om én uke...

sitter jeg på flyet til Malaga, Spania. Skal besøke en god kompis (Lars), ei god venninne (Tuva), også skal jeg spise en del god mat (Lizzaran). Gleder meg ikke til flyturen i de helvetes trange setene til sucky-suck-air, men det var i hvert fall billig. Synes du denne posten er intetsigende? Da tar du feil, den har inneholdt opp til tre nyttige informasjoner:

1. Om én uke er jeg i Spania
2. Norwegian har trange flyseter
3. Norwegian er også billige (sannsynligvis som en konsekvens av punkt 2).

Hvis du ikke synes det holder kan jeg opplyse om at jeg også skal på Plaza Mayor, og, hvis jeg har råd, spise på restauranten til Antonio Banders. Hvis det er noen ålreite filmer så skal jeg på kino. Det kan være det blir en bytur eller to også. Fornøyd? Har jeg egentlig noen lesere? Do I really care?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Siden du satte hjemmesiden din som startside forrige gang du var her har du i hvertfall 1 leser ;)

Spectatia sa...

Jeg kan strekke meg til å synes det blir interessant hvis du legger ut noen bilder på Antonio når du har kommet hjem. ;-)