fredag 5. oktober 2007

Slutty twins fra Horten/Seljord



Jeg skal ikke legge skjul på at jeg fra tid til annen laster ned en og annen helt lovlig seedet torrent fra Piratebay. Det skjer jo at man trenger en linuxdistro eller lignende (sic!). På venstre side av sida ligger en slags distribusjonstjeneste for jenter. Og første gang jeg så denne piken tenkte jeg at "jøss, ekke rart gutta fra Seljord blir lett sjalu - damene dems ligger jo ute til bud på nettet". Seljord er forøvrig et bittelite tettsted borti høgget her. Et sted som får Bø til å fremstå som verdens navle. Men de har Seljordsormen. Vi har... vel... det er en del snegler rundt om på Grivi. Uansett, siden jeg har kjæreste lot jeg selvfølgelig Seljord være Seljord, og tenkte ikke mer på det. Men jeg lagret bildet. Tilfelle jeg skulle få lyst til å gjøre narr av Seljord en dag. Men så. Plutselig dukker en mistenkelig lik pike opp ved et annet besøk på Piratebay.




Jenta fra Seljord het jo Leigh, mens denne heter Lynn. Det er altså ikke samme jente. Distriktet er med andre ord fullt av forholdsvis pene jenter som tilbyr rumpa si (vel; det utgir seg for å være en datingtjeneste, men etter å ha hørt hva enkelte venninner har utrettet med spray kan jeg aldri tenke meg at dette ikke er en rumpedistributør) på nett. Hvorfor det? Kan det ha noe med sørøstforholdsvisnærvestlandets tidligere status som industrisentrum, som nå er redusert til status som rånesentrum? Skrekkeksempelet er Notodden, som jo har en av landets høyeste andel trygdede (og derfor, selvfølgelig, trygdesnyltere). De tidligere industrikongenes barns brenner nå bildekk i gatene for å få lov til å råne gjennom sentrum (diskusjonen om hvorvidt råning burde bli forbudt er forøvrig idiotisk. Med de klimaendringene vi står midt oppe i burde all unødvendig bilkjøring/flying/skuterkjøring/gressklipperbruk etc. bli forbudt). Dessverre tror jeg ikke svaret er så sammensatt. Det er selvfølgelig et slutty tvillingpar med skilte foreldre, bosatt i henholdsvis Horten og Seljord. Og skilsmisser har jo ingenting med samfunnsendringer å gjøre. Neida.

Ingen kommentarer: